Idag fyller världens bästa pappa år, Grattis♥

Emma Johansson / 21 Februari, 2012 - 17:27 / Allmänt

Idag fyller världens bästa pappa år, Grattis♥
Jag älskar dig jätte jätte mycke, de har jag alltid gjort och jag kommer alltid att göra de :)

Postat av: :-)

Fint skrivit till din pappa .............

Min pappa skulle också ha fyllt år idag .

2012-02-21 @ 17:58:45
Postat av: :)

Fint kort ,ser så härligt ut med sommaren .Längtar så mycket efter värme. :) Fin hund och fin :) du har...

2012-03-04 @ 00:30:30
Postat av: :-))))))))))

Sitter och läser din otrolgt fina blogg,Kul och läsa om dina skötehästar din hund och hur du har det där du bor och allt va du hittar på ...Har sett kort från där ni var på utlandet och guuu så otroligt lik din pappa du är .Ser så härligt ut när ni är där i turkiet ...Kommer fortsätta följa din fina blogg.Ha en trevlig kväll .

2012-04-03 @ 21:55:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: