Frågor från mig och svar från Michaela :)

Emma Johansson / 19 Februari, 2012 - 13:50 / Allmänt

Du har ju vart med i Robinson, hade du vela vara med igen och har du nån kontakt med nån av deltagarna? :)
stämmer =) Beror på hur det ser ut i mitt liv just då med tid, jobb, skola. annars, inga problem. Jag har kontakt med flera deltagare men det blir mer och mer sällan eftersom jag bor i Schweiz och Wien innan det.

Varför sökte du till Robinson, var de nån dag så att du vela lämna? :)
Mest för att jag hatar vardagen och hittar alltid något sätt att fly den. Robinson var en impuls grej vid 4 på natten.

Känner många igen dig när du är ute? :)
Ja! varje gång jag är i Sverige så kommer folk fram. blir alltid lika chockad. när jag var hemma i januari hade jag tänkt att nu är allt över så nu kommer ingen känna igen mig. men joo.

var de tråkigt att lämna Robinson, hade du vela stanna kvar längre? :)
Ja och nej. svår fråga. var inställd på det men givetvis hade jag velat stanna längre men försökte spela för mig själv att allt var lungt.

Har du Wordfeud? isåfall vad heter du?
Ja men det var hundra år sen jag spelade det. underbarn1 heter jag :P

Vars kommer du ifrån?, har du vart i Gällivare nångång? :)
Jag kommer från norraSthlm. Täby. Nej jag har aldrig varit högre än Åre, tyvärr.

Den dan du kom hem från Robinson, hade du många vänförfrågningar på Facebook? :)
Nej eftersom det inte var officiellt då. men när serien rulla igång så JA, rensade väldigt mkt.

Har du blivit riktigt rädd nångång, isåfall varför? :)
Ja massa gånger. t.ex. i Malaysia när mitt bankomatkort inte fungerade så försökte en taxichaufför försökte lura mig hem till honom istället. första dagen efter landbyte så jag hade ingen aning om något där. skräckslagen ringer jag till pappa i sverige som tittar första biljetterna ner :P

Vad tycker du om min blogg? :)
Den är fin får titta lite närmare ngn dag:P

Har du tittat Idol 2011, isåfall vem tyckte du var bäst och varför :)
Har sett det någongång. Gillar inte riktigt typen av program alla är ju likadana. Vem vann?

Vilka kändisar har du träffat? :)
Oj, känner tyvärr inte för att namedroppa svenska kändisar men sen har jag ju typ inte träffat justin timberlake eller någon.

Glöm inte att kika in på min blogg också ;)
http://michaela.robinsonbloggen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: