Ett inlägg från Matilda Singstedt!

Emma Johansson / 12 Februari, 2012 - 12:38 / Allmänt

Hej alla fina människor Matilda här! Sitter och chillar i sängen och lyssnar på lite musik och taggar tills imorgon, då jag kanske kommer träffa
dom fina killarna i One Direction!!! Åh vad jag längtar! Men nu ska vi inte snacka om dom utan André Zuniga från Idol!
Han var ju hemma hos mig förra fredagen (3 feb) när jag fyllde år, jag visste absolut ingenting och blev väldigt glad när man kom in genom dörren. Jag har ju träffat honom flera gånger och känner typ han så det var ju lxm inte såhär 'WOOOOOW ANDRÈ ZUNIGA ÄR HEMMA HOS MIIIG!' Haha men glad blev jag i alla fall.
Vi började med att äta Tacos eller André åt men jag och mina kompisar åt som myggor för vi ville ju inte frossa i oss mat, för det skulle ju vara lite pinsamt... Men efter det tog han upp sin gitarr och började spela massor med låtar b.la : Free falling, U smile, någon Elvis låt och flera andra! Efter att ha spelat i kanske en halvtimme skulle vi fika, och jag undrar verkligen om André har en stor magsäck för han åt som en häääääst! Hahah men han var ju så söt, han bara åt och åt :P
När vi hade fikat klart spelade han upp sina 3 egna låtar som han håller på att jobba lite med eller en låt skrev han när han var 14 år och dom andra två har någon annan skrivit.
Men efter det var han tvungen att åka in till stan för att han skulle spela på någon klubb/bar så vi körde dit honom och det tog ju ett tag runt 2 timmar för det var ju snökaos, men det var bara bra för då kunde vi spendera mer tid med honom! :)
Så vi satt och dansa och sjöng i bilen och André bara skrattade åt mig och mina kompisar för han tyckte väl att vi sjöng falskt eller nått liknande... heheh. Men det hände så mycket mer som jag inte orkar förklara, men en lyckad fördelsedag var det i alla fall! :D
Men kolla gärna in min blogg http://matildasingstedt.devote.se/ :)
Puss och kram alla finisar! / Matilda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: