Ellamonte's Cornetto Real Class, jag älskar dig

Emma Johansson / 12 Februari, 2012 - 17:42 / Allmänt

Du kom in i mitt liv sommaren 2010 och de är jag så himla glad för, du var bara 9 veckor gammal när du flyttade till oss. Nu är du 1 år hjärtat, du är stor. Jag älskar dig så sjukt mycke, vi litar på varandra. Vi har många minnen tillsammans. Hundlägret, alla träningar, alla lyckliga stunder vi har haft tillsammans. Du är min ängel Elvis, dig kan berätta allt för. Du är helt klart VÄRLDENS BÄSTA HUND.

När du är nära mig känner jag mig trygg och du förstår om jag är sjuk, ledsen eller glad och de är jag sjukt glad för, en vän som du har inte alla men jag vet en som har de. Jag! älskar dig NU och FÖRALLTID gossen!





Postat av: ☆Norrland☆

Så fin din hund är :-) Och va fint du skrivit om honom.Hunden är människans bästa vän,Vet har en hund själv som jag älskar över allt annat .......

2012-02-12 @ 17:59:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: