X Factor <3

Emma Johansson / 28 December, 2012 - 19:13 / Allmänt

Hejsan! sitter just nu i Linneas mysiga lägenhet, vi har farit till Luleå idag, vi kom senare hit. Tåget skulle gå 07.07 men de vart försenat men inte så länge men då var loket sönder, dom fick köra i 10 km/h och det tog ett tag men när vi hade åkt till ett ställe, vet inte vars de va men vi har fått byta tåg och så fick vi åka tillbaka till Gällivare och så har vi fått vänta på en buss från Kiruna. Vi kom iväg kanske efter 12 tiden. Idag har vi tittat på Awa och Benny, efter att dom hade sjungt så fick jag en autograf av båda 2. Kul :D vi har vart och käkat på en resturang och så köpte jag 2 tröjor på Lindex som jag är nöjd med. Imorgon shoppar vi innan vi far tillbaka till Gällivare. Vi far tror det är vid 3 hem om inte tåget är försenat :) har ni haft en bra Fredag? :) vad har ni gjort? :)
Postat av: Lina

Kul du har det i Lule ,Jag har jobbat idag :)

2012-12-28 @ 22:32:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: