En resa jag aldrig glömmer!♥

Emma Johansson / 15 December, 2012 - 01:36 / Allmänt

När jag var sådär liten du vet Linnea tyckte du säkert att jag var en liten snorunge som ringde dig hela tiden och du vela nog inte vara med mig för jag var så jobbig tyckte du säkert och du var nog i min ålder den tiden och jag var jätte liten men vi är som systrar nu, våran familj och du, Gustav, Mats och Eva for till turkiet i 2 veckor år 2010 och den resan glömmer jag aldrig. ALDRIG. Det är en resa jag kommer komma ihåg hela livet. Det var så underbart där. Vi har ju typ skaffat oss kompis i de landet nu. Du är den kusinen jag umgås mest med av mina kusiner, vi är som systrar juu, asså vi kan inte vara ifrån varandra. Du är en sån snäll kusin som ställer upp för mig och jag kan lita på dig till 110% till och med meer än så. Du betyder så sjukt mycket för mig och med dig får de aldrig hända något. Jag vet att du har haft det stressigt på gymnasiet och nu har du de kanske jobbigt men du ska veta att jag alltid finns för dig, de är bara att ringa och smsa när det är något. Älskar dig så sjukt mycket gumman!♥
En resa jag aldrig glömmer!♥
Postat av: Linnea

Aaaaw vad gullig du är! Älskar dig såhääääääär mycket <3

2012-12-15 @ 09:21:20
Postat av: Lina

vadå fina bilder från er resa i turkiet :) 2010 är hela två år sedan oj va tiden går man längtar och få resa bort nu ,Och kanske jag beställer en resa jag också till Turkiet :) Ha en trevlig helg med dina nära och kära :)

2012-12-15 @ 10:46:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: