Stephenie Gästbloggar

Emma Johansson / 14 Augusti, 2012 - 23:34 / Allmänt

Hej, alla Emmas gulliga läsare! Jag skall gästblogga här hos Emma så jag kan väl börja med att presentera mig lite. Mitt namn är Stephenie och är 14år i år. Jag verkligen älskar djur, jag har 3 hundar hos mamma och 1 hund hos pappa. Om någon dag skall vi fara och hämta min nya valp. Myrvang Lancelot, han är en Jack Russel terrier och ska få ett smeknamn så småning om då alla i familjen är överens. Det står mellan Leo, Buster eller Teddy.
Vad tycker ni min prins skulle passa i? Sedan tränar jag med min andra hund Madicken som är en papillon på 9år. Vi tränar agility, tricks, freestyle och har precis smått börja lära oss hur man gör i flyball. Men det blir mindre och lugnare pass nu när hon börjar bli gammal. Men hon kämpar vidare och ger verkligen allt på träningarna.
Jag spelar också handboll och rider i samma ridskola som Emma. Vi rider på ridklubben Dundret. Jag har haft en skötarponny som heter Exilia men har inte kunnat fortsätta pga att det blir för stressigt med skola, träningar och djuren.
Jag älskar att vara med mina awesome vänner som verkligen gör mina dagar värdefulla, snacka och lyssna på fett nice musik. När jag sitter vid datan lyssnar jag alltid musik, som typ alla gör..min musiksmak går egenkligen på de humör jag är på. Jag lyssnar från pop till lugna klassiker, allting förutom hårdrock. Jag har aldrig varit någon hårdrocksmänniska. Vad gillar ni för musik? Emma har sjukt fin blogg och jag läser den dagligen. Jag bloggar också, min blogg heter http://blombackesflikka.blogg.se/, där kan ni ställa frågor och funderingar om ni har några eller bara kika in och läsa. Lämna gäna ett avtryck innan ni stänger ner sidan så jag kan kika in på era bloggar också!
Ni får ha det gött, hejdåSvart hjärter (kort)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: