Mitt sommarlov har vart jätte bra och jätte roligt <3

Emma Johansson / 09 Augusti, 2012 - 22:42 / Allmänt

Idag har jag vart i stallet och fixat allt åt min skötponny, har käkat middag, har tränat agility med Elvis på gården, en gång på kvällskvisten också. Ikväll kom Mats och Eva, roligt! ska hoppa i duschen om ett tag, har inte gjort det ännu och har inte pluggat till AM provet men jag ska sätta mig i sängen senare och läsa lite. Har lagt upp frågorna och svaren men såg ni att det är svagare text på nästan alla frågor och svar men det gör inget, jag hoppas att ni också tycker att de inte gör något :) skulle till Linnea ikväll och fika men gick inte dit. Vad har ni gjort idag? har ni haft kul?
 
Imorgon är det Fredag, ska till tjotti och flottkalaset med Steffi, kommer hem på natten. Bloggar när jag är där. Lovar! :) på Lördag ska jag också till Tjotti och Flottkalaset med Steffi, kommer hem på natten, bloggar när jag är där, det lovar jag! På Söndag kanske jag ska till Älvsbyn, ska prata med pappa imorgon.
 
Idag är det 9 augusti, strax börjar skolan och då börjar jag första året på gymnasiet. Ska gå handels programmet i 3 år :)
 
Jag har haft en jätte bra och skön sommar. Har vart i Piteå en vecka, det var jääääääääävligt kul där. Min familj, Mats, Eva, Linnea och våran hund sov i en stuga och hade så jävla kul, jag har vart på hundläger med min hund, vi har vart på Ikea i haparanda och jag har vart på Kirunafestivalen med Sara, Linda och deras mamma och tittat på Loreen och Veronica Maggio! Mitt sommarlov har vart jätte bra och jätte roligt. Vad har ni gjort den här sommaren? :)
En bild på mig och Linnea som är tagen i underbara Piteå <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: