Lördag idag! :)

Emma Johansson / 11 Augusti, 2012 - 11:46 / Allmänt

Hej! idag är de Lördag och jag och Steffi ska till tjotti och flottkalaset. Igår var de inte så jätte mycke folk men jag hoppas de kommer mer folk idag. Igår mamma och pappa skulle hämta mig så hade de hänt en bilolycka. Det var en bil som hade voltat. Mamma och Pappa kom inte förbi men de var en kille som körde oss till olycksplatsen så vi gick bara över till våran bil. Jag hoppas han klarade sig och att han mår bra nu. Kommer berätta om igår och idag imorgon och så kommer det att komma bilder. Hade ni en bra kväll igår? jag hoppas de och jag hoppas att ni kommer ha en bra Lördag också. Mobilen ska me så kommer at mobilblogga när jag är i tjotti och på flottkalaset, puss <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: