I will always love you!♥

Emma Johansson / 17 Augusti, 2012 - 21:47 / Allmänt

HejHej! har ni haft en bra dag? de har jag. Skulle stiga upp tidigare än jag gjorde men jag somnade om! har vart ut med gossen, har vart med pappa på Dollar, Coop och djurmagazinet, har käkat middag och så for vi och hängde upp 2 lappar om Guldhund 2012, vi hängde upp en på Coop och en på stan och så skulle vi hänga upp en på granngården men de gick inte för att dom har spärrat av där och så for vi på kyrkogården och kiosken innan vi for hem. Har också vart ute med moppen, har inte pluggat idag men jagser om jag gör de sen annars gör jag de imorgon :)
I will always love you!♥
Postat av: :)

Oj vilket fint kort :)

2012-08-17 @ 22:34:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: