Hästar kommer jag aldrig att sluta med. Aldrig!

Emma Johansson / 29 Augusti, 2012 - 17:16 / Allmänt

Hästar kommer jag aldrig att sluta med. Aldrig! jag älskar hästar jätte mycke och på hästryggen trivs jag. Att sitta på hästryggen är underbart. Hästar är underbara och snälla djur och att vara i stallet och rida är underbart. Jag älskar det. Jag rider 2 gånger i veckan. Jag rider onsdagar och fredagar, på fredagar rider jag i en hoppgrupp, rider 15.00 till 16.00. Jag har en underbar skötponny som heter Attyrory Moonwalker "Moonis" och innan jag vart skötare på honom så var jag skötare på en ponny som heter Mr Blue "Blå" och det finns en underbar fux som ridklubben dundret äger som heter Alex. Jag älskar er jätte mycke och de kommer jag alltid att göra. Ni är underbara <3
Det är så himla mysigt att sitta på hästryggen och galoppera i mjuksnö, de är så himla härligt. Bilden ovan är tagen den dagen jag och madde var och red i sakka. Det var så himla kul <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: