Frågor och Svar! :)

Emma Johansson / 09 Augusti, 2012 - 22:22 / Allmänt

Postat av: moa engström
Hejsan! du har verkligen bästa bloggen! läser den exakt varje dag!!! <3 1. vad ska du gå på gymnasiet? 2. vilka ska gå i din klass och vad tycker du om dom?  3. vad vill du bli när du blir stor? 4. om du inte hade fötter, hade du använt sockar då? pussss!!!! <3333 - Vad kul att du läser den exakt varje dag. Jag ska gå handels. Asså jag vet inte alla som ska gå i min klass men jag vet att Linnea Landström och Sara Nilsson ska gå. Jag brukar inte umgås med dom men dom är snälla. Jag vill hålla på med djur när jag blir stor. Haha, det vet jag inte, rolig fråga :)
Postat av: emma söderström
Hej! vad heter din favorit häst? hur länge har du ridit? vad tycker du om julia zedig? vad ska du gå för linje på gymnasiet? vad har du haft för sköthästar?  kram! <3 - Alex och Moonis. Jag har ridit i 7 år och jag tycker Julia är en jätte snäll och rolig tjej. Jag ska gå handels. Jag är skötare på Moonis :)
Postat av: emelie
jag undrar några saker! är du oskuld? för en kille på myranskolan sa att han hade haft sex med dig men jag tror han ljuger .. har du någon kille? hur lång är du och har du någon sköthäst?? / emme - vem var de som sa de? jag vet inte hur lång jag är, jag kanske är 1,55 :) jag har en sköthäst, jag är skötare på Moonis :)
Postat av: oskar
jag heter oskar och jag är 12 år. jag undrar på vilken skola du går på? vad heter din bästa kompis och hade du vela ha en kille? isåfall hur ska han vara ? - Hej Oskar! jag har gått på Myranskolan och 27 augusti börjar jag på Välkommaskolan. Jag har inte en bästa kompis utan den jag brukar umgås mycket med är Linnea. Jag vill ha en kille. Han ska vara snäll, snygg, glad :)
Postat av: christina
Har du haft en bra sommar,har ni varit på semester (Vart),Har du alltid kul med din pappa :) ,Ska ni på någon mer semester .Har du jobbat i stallet i sommar .När börjar du skolan.Ha en bra dag. - jag har haft en jätte bra sommar, vi har vart i Piteå en vecka :) jag har alltid kul med min pappa och vi ska inte på någon mer semester den här sommaren. Jag har jobbat i stallet den här sommaren. Jag börjar skolan 27 augusti, Tack :)
Postat av: christina
Hej,fin blogg.Har du haft en skön sommar,och har du varit på någon semster och vart var ni ,har du jobbat nått i sommar ,ska ni åka ev på mer semester? Har ni några bra affärer där du bor .Sköter du någon häst :) .Ha en trevlig helg. - Tack. Jag har haft en jätte skön sommar, jag har vart i Piteå en vecka. Jag har jobbat i stallet. Vi ska inte åka på nå mer semester i sommar. Vi har bra affärer här, jag sköter en jätte fin ponny som heter Moonis :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: