Ett gästinlägg! :D

Emma Johansson / 19 Augusti, 2012 - 21:43 / Allmänt

Hejsan alla Emmas bloggläsare :)

Undrar vem det är som sitter och skriver här nu då på Emmas blogg..... hehe jo jag heter Michelle Eriksson och är själv bloggare. Bloggar på min blogg med ca 40 000 klick i veckan. Nattstad.se/michelleeriksson  Emma frågade mig om jag skulle vilja gästblogga här hos henne. Och visst skulle jag kunna det :) Så nu sitter jag här då och bloggar lite på Emmas blogg. Kan ju ta och berätta lite om mig,min blogg osv.

Okej då jag är en extremt glad och trevlig tjej. Är 16år gammal och älskar hästar!! Själv har jag en egen C-ponny vid namnet Elsanta. Hon och jag har tävlat upp tom L:A i hoppning. Men även lite små dressyrer också. Min blogg då.. Hehe ja den har jag drivit i ca 4 månader. Innan jag började driva egen blogg så hade jag en stor hästblogg tillsammans med min vän. Men vi ville testa blogga enskilt och det funkar kanon bra :)

Hihi tack får jag väll säga till Emma nu då, att jag fick blogga här!! Kram på er alla <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: