Du och jag ska ut på tävlingsbanorna och tävla♥

Emma Johansson / 20 Augusti, 2012 - 18:43 / Allmänt

Jag har en Jack Russell hane som heter Ellamonte's Cornetto Real Class "Elvis" han är 2 år gammal och jag tränar agility, lydnad, freestyle och utställning och jag har testat flyball. Vi köpte honom sommaren 2010 av en uppfödare i Malmberget som heter Mari Olausson. Han är vit/tan och helt j*vla underbar. Har gått på 2 hundläger med honom och en valpkurs, ska tävla i Junior med hund och Vuxenklass (9 månader-8 år) 8 September och jag tror jag ska vara med i klubbmästerskapet också. Jag älskar min hund jätte mycke och han betyder jätte mycke för mig. Han litar på mig och jag litar på honom. Han är jätte duktig på agilityplan, måste träna mycke med lången, gungbrädan och platta tunneln så han är säker på dom och så han kan dom jätte bra. Jag älskar att träna många saker med honom och han tycker om när han får tänka. Ska satsa på agilityn, lydnad, freestyle och utställning. Många rosetter ska vi plocka gubben.
 
Att ha dig som en familjemedlem är så himla kul och att vakna och att veta att du är hemma är så himla kul. Jag känner mig trygg med dig och du känner dig trygg med mig. Du och jag ska ut på tävlingsbanorna och tävla. Det kommer bli så jävla kul♥
I will always love you♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: