Dagen :)

Emma Johansson / 20 Augusti, 2012 - 23:00 / Allmänt

Idag har jag gått på en promenad med min hund och han fick vara i skogen, innan jag och pappa for och hämtade mamma från jobbet så for vi till granngården, vi lämnade av mamma på dollar, sen hämtade pappa bensin och sen for vi tillbaka till dollar, vi for till Coop innan vi for hem igen. Har käkat god middag, har bloggat, har borstat Elvis päls och tänder, har tränat på gården och på BHK malmen och nu sitter jag framför min dataskärm och bloggar. Jag kommer ha en mysig kväll ikväll, ska stoppa på mig min pyjamas senare och så ska jag sätta mig framför tv:n och titta Big Brother 2012. Imorgon är de Tisdag och jag har ännu sommarlov, jag börjar skolan nästa måndag. Börjar klockan 21.00 så jag behöver inte stiga upp halv 7. Den dan kanske jag har AM kort för jag ska göra provet den här Torsdan :) Imorgon ska jag gå på en eller 2 promenader med Elvis, en lång iallafall, jag ska blogga, ska plugga och jag ska titta tv. På Onsdag ska jag till stallet och rida lektion, ridlektionerna har börjat idag :) och på kvällen ska jag titta Big Brother. På Torsdag ska jag göra AM provet, har tid klockan 08.15 och på Fredag har jag hoppträning klockan 15.00 till 16.00, på Lördag är de SGT och på Söndag också, kommer bli jätte roligt att se, kommer att fota massa bilder. Bilder från SGT kommer att komma ut på bloggen på Söndag :)
Tack för att du gick med mig på balen Sara, jag älskar dig♥
Postat av: Norrland

Mycket kul du gjort idag :) Har också varit på promenad med min hund ,Snart ska jag åka upp till Gällivare malmberget och ha kul springa i affärer mm .Ha en fortsatt trevlig kväll :) En sak är säker Dollar ska jag besöka ....

2012-08-20 @ 23:15:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: