19.25

Emma Johansson / 21 Augusti, 2012 - 19:25 / Allmänt

Hello! mår jätte bra och jag hoppas ni gör de också :) har käkat, har gått med Elvis, har tränat med honom, har bloggat, har pluggat och nu sitter jag här. Framför min data skärm :) klockan 8 börjar Robinson, ska se den och ska kanske fortsätta plugga senare men annars forstätter jag plugga imorgon, ska göra provet 08.15 på Torsdag, kommer vara nervös på morgonen. Asså jag blir så jävla glad om jag klarar de och jag är så glad att jag har pluggat innan skolan börjar. Jag hoppas jag klarar då slipper jag plugga till de samtidigt som jag går skola :) vad har ni gjort idag? har ni gjort något kul? är ni på semester? min kusin är i Turket nu och jag hoppas du har jätte roligt :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: