till alla tjejer!

Emma Johansson / 13 April, 2012 - 21:00 / Allmänt

asså varför ska vissa tjejer snacka skit om andra och varför ska vissa vara dum mot andra? varför?? de finns ingen anledning - INGEN! asså jag fattar inte varför tjejer ska hålla på snacka skit om folk och vara elak, jag fattar inte!! och varför ska vissa hata en annan utan anledning, alla tjejer som hatar mig. SKIT I MIG! och alla tjejer som har snackat skit om mig, varför? de är så j*vla fult att snacka skit om andra, jag har gjort de men de är nog inte bara jag som har gjort de men jag kommer aldirg att göra de för de är inte snällt. De är inte snällt. En riktigt bra tjejkompis är en kompis som inte alls snackar skit om andra och tänker på andra människor, en sån person kan jag lita på. Varför finns skitsnack och kompistryck, de finns säkert tjejer som trycker ner andra för att sina kompisar i kompisgänget gör de. De här är till alla tjejer. Va snäll.

om jag vill se ut på ett sätt så ska inte en anna tjej kommentera de, alla tjejer är olika. Om en tjej är på ett sätt varför ska en annan tjej kommentera dumma saker och vara dum. Istället för att tjejer ska vara dum så ska dom vara snäll, om dom är snäll så tror jag dom vinner på de i längden. Ha fötterna på jorden hela tiden och skit i om nån annan tjej trycker ner dig eller är dum och taskig. En sak till som alla tjejer inte ska glöma. Va snäll.

Alla ska må bra♥

Postat av: Anonym

Va bra skrivit,Håller med dig fullt och fast.Men det fins killar och män också som kan va välldigt dumma och snacka skit och trycka ner en ,Som kan göra en välldigt välldigt lessen.Som kan va dum och ljuger .Såra en annan människa är det värsta man kan göra och inte be om förlåt, att man varit nånns vän och sedan är den vännen dum och inte ber om förlåt .Det är inte fint gjort.Men tycker du har helt rätt.Ha en trevlig helg.

2012-04-13 @ 23:18:52
Postat av: :(

Fint skrivit.Jag hade en vän som jag tyckte mycket om ,en vän som jag litade på och som jag kunde säga allt till ,vi lovade att va ärliga mot varandra men min vän ljög och gjorde mig lessen.En vän som jag litade på bad inte ens om förlåt.Kommer alldrig mer att tro på en människa..Hoppas att många läser ditt inlägg.Rosor till dig.För övrikt tycker jag att du har en jättefin blogg .CARPE DIEM

2012-04-13 @ 23:27:25
Postat av: ????

Så bra du skrivit i din logg......



2012-04-14 @ 11:08:07
Postat av: Linnea

Bra Emma!! <3

2012-04-14 @ 18:35:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: