jag älskar dig nu och föralltid underbara ponny♥

Emma Johansson / 29 April, 2012 - 23:20 / Allmänt

heej. Idag är de Söndag. Har städat i mitt rum, dammsög och torkade mitt skrivbord, har vart på en promenad med min vackra hund, jag och pappa har farit till kilvo och hälsat på Sara, jag, mamma och pappa for till Manuella och käka, Emil var inte med för han var med köhler. Har tittat sista avsnittet av ponnyakuten 3, jag har tittat Big Brother, jag har suttit vid datan och jag har vart med min söta kusin. Jag har haft en super bra dag. Är ledig 2 dagar till, sååååå skönt. Imorgon är de Valborg, ska fara och grilla med mamma, pappa, Emil, Fammo, Elvis och jag vet inte om Linnea ska me, jag ser ju om hon följer :) bilder kommer, jag lovar!

jag älskar dig nu och föralltid underbara ponny♥
Postat av: Linnea

Det är söndag idag lilla vän ;)

2012-04-30 @ 00:04:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: