19:45

Emma Johansson / 13 April, 2012 - 19:45 / Allmänt

tjaa, har vart i stallet och ridit lektion, red Fabbe och jag har vart och hämtat mamma, jag har vart på Ica och jag for till stallet och lämna korvpapprena :) jag har vart ute och sprungit med Elvis och Linnea och nu sitter jag och bloggar. Har börjat på de långa inlägget, ska fortsätta i pauserna :) jaha, vad har ni gjort idag? :)


imorgon är de Lördag, vi ska fara till sikis, där ligger Mats och Evas stuga, hunden följer me såklart! bilder kommer :) och klockan 20.00 sitter jag framför tv:n då börjar Kvällen är din!

snart ska jag läsa bloggar, de långa inlägget kommer ut idag :)
Postat av: :)

Hoppas du och din familj får en härlig dag imorrn ......... :))))))))

2012-04-13 @ 21:57:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: