Svar & Kommentarer

Emma Johansson / 18 September, 2011 - 00:39 / Allmänt

Från: Vendelaaa ! :D
Frågorna:
Gillar du någon ? - ja
isåfall vem ? ;) - det säger jag inte :)
hur många har du varit tsm med ? :) - jag har inte vart tillsammans med någon

Kram<3

Från: Viktor
Frågorna:
1. Vilken skostorlek har du? - 37
2. Hur lång är du? - jag vet inte exakt men kanske 1.53
3. Vilka bloggar läser du? - mina kompisarns, Min kusins, Nickholais & Nellies
4. Hur länge har du ridit? - jag tror jag håller på med mitt 7:de år
5. Ursäkta frågan, men när började du använda bh? :) - varför undrar du de?
6. Hur många finnar har du i ansiktet exakt? - jag vet inte, hur många har du?
7. Det här kan verka som en stötande fråga, men har du behåring i underlivet? - har du?

/ Viktor

Från: Bella
Frågorna:
1. Varför var du inte med på fjällturen, var det för att du har mens? ( vad är olika anledningar) - jag vela inte missa min ridning, jag vela inte missa min utställningsträning och 2 saker till
2. Går du verkligen i 9an ?? :o - ja
3. Tvättar du ansiktet, tänkte när du har finnar? - ja
4. Vad har du för skolväska? - jag har en stor väska som jag har haft som idrottsväska förut men jag använder aldrig den ännu
5. Har du många vänner, tänkte när du typ bara umgås med din 18 åriga kusin och din andra vän som är 2 år yngre? - varför undrar du de?
6. Rakar du bena? - ja
7. Trivs du i din klass? - ja
8. Umgås du med killarna i din klass på fritiden och i skolan? - jag brukar inte umgås med alla killar på fritiden men jag brukar snacka med Gustav ibland på fritiden och jag brukar snacka med många killar från min klass i skolan
9. Får du rida på Mr. Blue tänkte när du sköter han, om inte varför inte? - jo
10. Av vem köpte du dina fåglar av och när? - jag har en fågel, vi har uppfött han själv
11. Har du eller dina släktingar en stuga, vars isånafall? - Mats & Micke har, dom är farbror till mig. Mats har i sikträsk och Micke ha i Raotakoski (stavning)
12. Äter du nå medecin? - nej
13. Är du blyg i verkligheten? - det beror på vem eller vilka jag pratar med
14. Skäms du över dig själv, om ja varför? - nej
15. Var ni någon annans stans i sommar än bara i kiruna, om nej varför? - nej, jag vet inte
16. Är du mobbad, på vilket sätt isf? - nej
17. Har du stort rum, hade du kunnat visa ditt rum i en videoblogg? - ganska, de kan jag
18. Brukar du sova med dina föräldrar? - nej
19. Haha men byter du underkläder varje dag? ( Trosor, bh och sockar) - haha varför undrar du de?
20. Har mensvärk? -
21. Tycker du din brossa är söt? - på vilket sått menar du?
22. Kan du lägga upp en bild när du kramar en kille från din klass eller din brossa? hahaha - kanske
23. Är det kul att rida? -ja
24. Vad tycker du om klubben du rider på, är det mycket mobbing och så? - jag gillar klubben jätte mycke och de är inte mycke mobbning
25. Kan du känna dig utstött ibland, om ja när, hur, varför? - inte så ofta
26. Är du smart? - på vad?
27. Är du den coola eller den udda i din klass? - jag är inte cool och jag är inte udda
28. Du vela ju ha en gris när du blir stor varför har du ingen gris nu, du kan köpa en av mig jag har grisuppfödning och tävlar VM i agility med Greta? - jag har ingen gris för att jag inte har nån bondgård ännu
29. Vad vill du att din gris ska heta? - jag vet inte
30. Några av mina heter Greta, Egon, Aron, Affe och Asse. Tycker du att namnen var fina? - ja
31. Får du se skräckfilmer? - ja
32. Vilken är din favorit film? - alla stallkompisfilmerna och Barbacka
33. Har du sett Hur många ligon finns det i världen, om ja vad tyckte du om den? Om inte du borde se den, du kanske känner igen dig i den! - ja, den är bra
34. Har du haft en orgasm? hahaha
35. Varför bor ni just i Kullen? - jag vet inte
36. Hur mycket får du i måndaspeng? - jadu
37. Har du bankkort? - nej men jag kommer ha de snart
38. Är din familj rik? - nej
39. Vad jobbar dina föräldrar med? - mamma jobbar med städ och pappa jobbar på LKAB
40. Kan du inte färga ditt hår? - jag vill inte, jag vill tona
41. Kan du visa en bild som du har målat, tänkte om du ritar som en barnrumpa eller en som går i 9an? haha nej
42. Har du bra självförtroende? - ganska
43. Kan du börja göra mer videoinlägg? - jo
44. Är det inte dags för en ny header? - nej
45. Tränar du något eller rider du bara, det är bra för dig att röra på dig för alla behöver motion? ( tänkte bara för din egen del) - jag rider och så tränar jag agility & utställning
46. Har du mycket sparpengar? Jag har 380000... - okej, inte just nu
47. Använder du tampong, om nej varför inte? - nej, haha jadu
48. Köper du dina tamponger/ bindor själv, jag antar att du har det eftersom du säger att du går i 9an? - hahaha
49. Är du inte lite konstig? - nej
50. Visste du att Beoncye är gravid? - ja
51. Kan du ha en kategori som är videoinlägg, för de är svårt att hitta dina fina videoinlägg? - jo
52. Kan du stå och dansa till Vem har tagit min kexchoklad? Skulle gilla de, för de är min favvolåt! :) - haha nej
53. Tror du på gud? om inte varför inte. - nej, jag vet inte
54. Om ja går du i kyrkan? - nej
55. Brukar du trycka dina finnar? -
56. Har du haft analklåda nångång?- varför frågar du en sån fråga?
57. Jag gillar din blogg, men vilka är dina favvoblogg? - alla jag följer
58. Gillar dín hund dig? om nej way not? min hund gillar inte mig :( - ja
59. Äter ni frukost tillsammans med familjen? -
om nej varför inte? - ja
60. Brukar ni ha familjeråd,alltså som klassråd fast med familjen? - nej
61. Brukar din hund jucka? - nej
62. Vad har du för sängkläder? Visa på bild :) jag har bratz just nu annars nalle Puh. - jag ska inte visa på bild men jag har ett rött rosa underlakan och ett täckesöverdrag med ett hjärta på och massa mer och kuddöverdrag, is inte förklara hur dom ser ut
63. Kan du göra ett videoinlägg och visa runt i hela ditt hus! Din brorsas rum speciellt.... hehe? - haha nej
64. Läser du kissies blogg? hon har snygga jajaa..
skemta - nej men jag har gjort
65. Vet du vem Emil Johansson är?? - haha ja, han är min brorsa
66. Tycker du jag frågar konstiga frågor? om ja på vilket sätt ? - några för att vissa handlar om pubiteten (stavning)
67. Kan du svara ärligt på ALLA frågor de angår faktiskt bloggen...?
68. Ett Gristips, ge den en banan på morgonen då grymtar den inte på hela dagen, de är säkert! Tänker du testa de? + att mina grisar älskar banan. - jag vet inte
69. Räcker de med 70 frågar? - ja
70. Kan du svara på frågorna imorgon, ska bort i 4 veckor och då kommer jag missa och glömma dom här kan du iallafall svara på mina frågor imorgon?

Jag bor själv i Karlskrona med mina grisar i en lägenhet mitt i stan, men dom har en liten plats på gården som dom är ute dagligen.
Jag är 17 år och älskar grisar och mitt liv som en finne, kanske precis som du!

Är tacksam för svar på mina frågor :D

Kraaam <3

Ps. din blogg är grym ;)

Tack :)

Från: Gullan
Frågan: Kan du svara på frågorna lite tidigare? För du har ju fått många frågor :)
Svaret: nu är dom ute :)

Från: steffi
Frågorna:
1. Gillar du någon? - ja
2. Vem gillar du ? - det vet du
3. Vem brukar du vara med i skolan? - jag brukar snacka med vissa killar och vissa tjejer
4. Vilka bloggar läser du? - mina kompisars bloggar, min kusins, Nicholais & Nellies
5. Ska du tävla klubbmästerskapet med Elvis (agility)? - kanske
6. Tror du att du kommer vinna hela tävlingen på söndag? ( det tror jag ) :) - jag vet inte, jag hoppas de
7. Vilken är din favorit artist ? - E.M.D., Andreas, André, Sebastian, Johan Palm, Justin bieber, Eric Saade, Erik Grönwall och Cody Simpson
8. Vem tycker du är bäst i idol ? - André & Andreas
9. Vem hejjar du på i Robinson? - Love
10. Gillar du att svara på mina frågor? - ja
11. orkar du svara på några fler? - ja
12. läser du dressyrmupparnas blogg? - nej
13. Går du på toa mins 1 gång om dagen? ( seriös fråga va, hade inget att fråga)^^ - haha ja
14. Tror du att det kommer bli roligt i stallet på lördag? - vi har redan vart där
15. Nu ska jag dricka något, vad har du drukit idag? - haha läsk & oboy
16. läser du min blogg? - ja
17. gillar du talet 17? - haha ja
18. han som sjöng electro pop i idol, tyckte du han var bra? - ja
19. Snart har jag frågat 10 frågor, hur känns det ? - roligt
20. Vad för ridväst tycker du jag ska köpa? - den som du köpte
21. visst läser du nellies blogg varenda dag? - ja
22. hur mår elvis idag? - han mår jätte bra
23. Tycker du madicken är söt? - ja
24. vilken stolek har du på skor/byxor/tröja/sockar ? - skor: 37 de andra vet jag inte, haha
25. Tycker du att jag ska köpa en skalmansväst?.. du vet vad jag menar XD - jag vet inte vad du menar
26. Ska skriva 100 frågor. kommer du orka svara? - ja
27. vad heter kontakt nummer 15 i din mobil? - Andrasjohansson¤
28. vad har ni för relaktion? (kontaket nummer 15 i din mobil) - vi är syskon
29. Tycker du Johan Palm är brapå att sjunga? - ja
30. Bara 70 frågor kvar.. har du borstat tänderna? - jag har borstat tänderna på morgonen och jag ska göra de sen
31. När åt du senast? - för en stund sen
32. när drack du senast? - för inte så jätte länge sen
33. Vem vill du rida på onsdag? - Alex
34. Vem hejjar du på i true talent? - den där utlänska killen
35. Vad är klockan? - 00:06
36. tycker du denna smilis är söt '' :D '' ? - ja
37. Nu är jag less.. är du less på att svara på frågerna? - nej
38. när ska du gå och lägga dig? - jag vet inte
39. vill du fara på nellis bloggträff? - ja
40.Använder du parfym i skolan? - ja
41. vad var det senaste du handlade på kappahl? - jag kommer inte ihåg
42. saknar du blå? - ja
43.gillar du grisar? - ja
44. vilka djur älskar du? - alla
45. vad var ditt bästa sommarminne i sommar? - kirunafestivalen och hundlägret
47. vad vill du köpa på hööks? - massa saker
48. är mina frågor tråkiga? - nej
49. visst var det roligt på hundlägret? - det var jätte roligt
50. visst ska du gå på det nästa år också? alltså hundlägret. - KLART
51. Dampar din data? - inte nu
52. när kan jag vara med dig? - jag vet inte
52. är eran skolmat äklig? - oftast
53. hatar du någon? - jag vet inte
54. vad är din ögonfärg? - grön
55. sminkar du dig varje dag? - nej
56. cyklar du med Elvis? - ibland
57. hur söt tycker du att du är från 1-10? - 5 kanske
58. Gillar du Justin Bieber? - ja
59. Hur ofta duschar du per vecka? - jag vet inte
60. Vill du fara o äta på frasses på måndag/tisdag/onsdag/torsdag/fredag? - jag vill men jag vet inte om jag hinner
61.har du många saker i ditt rum, som tex vad? - jo, jag har en data, en tv, en säng haha och massa mer
62.Vad brukar du oftast börja med i ett inlägg.. typ hej eller? - de är olika
62. hur många är det högsta som har läst din blogg? - jag vet inte
63. Vilken skiva är din absolut bästa skiva? - Eric Saades, Veronicas, alla E.M.D.s, Justin Biebers, Minnahs och Saras
64. Spelar du dataspel. eller är du bara typ inne på internet? - nej, jag är bara inne på internet
65. Älskar du HÄSTAR? - jaaaaaa
67. Vilken är din bästa affär här i gällivare? de är massa
68. tycker du att du är en fjortis? - nej
69. Vilket är ditt favoritämne i skolan? idrott & matte
70. vilka ämnen har du fått IG i ? jag har inte fått i IG i 8:an
71. vart vill du prao, har du praoat på? - jag vill praoa på Grans Naturbruksskola, jag har praoa i Stallet och på Grandgården
72. vem saknar du just nu? - Blå & Alex
73. saknar du nelli o spike? - ja
74. vilket är ditt bästa pogram? Idol, Ponnyakuten, Solsidan, Talang, True Talent, Hannah Montaha, Lycka till Chalie och Melodifestivalen
75. vill du börja spela något instrument? - nej
76. när började du rida på rkd? - jag var 6 eller 7
77. när ska du sköta valle och olle? - när dom kommer tillbaka
78. vad gör du nu? - jag svara på frågor
79. är du inne på facebook? - ja
80. chattar du med någon på msn? - ja
81. vem tycker du är snygg? - MASSA
82. kan du beskriva dig som person? - snäll, trevlig, glad, och jag älskar djur
83. gillar du typ kakor? - ja
84. tycker du om coca cola? - ja
85. vad gör du i skolan förutom att plugga? - jag pratar i telefonen
86. vad ska du göra sen efter du svarat på alla mina frågor? - svara på dom andra frågorna
87. hur många rosetter har du ? - 9 häst rosetter och 1 hundrosett
88. När vi ska ha uppvisningen, tor du att det kommer bli roligt ( bhk-malmen)? 8 Oktober, jag tror de kommer bli skit kul
89. snart 90. svarar du fortfarande? - ja
90. jag har ont i huvet har du de? - nej
91. vad ska du göra på måndag? - plugga
92. vad har du för stolek på ridvästar? - L tror jag
93. vill du tävla i nästa årets SGT? - ja
94. blev du sur när jag tog nån bild? - jag är inte sur nu
95. jag är trött är du? - lite
96. mår du bra idag? - ja
97. när du var liten, grisade du något då? - haha ja
98. vilken är din favorit dricka? - röd fanta och Cola
99. nu ska jag gå o blogga, vad gör du? jag svara på dina frågor
100. alla frågerna, var det roligt att svara på dom? :) - ja

KRAM/ steffi
ingen fråga kopierad, alla skriva själv, tog en halvtimma. se till att svara nu på allla!! :)<3

/emma

Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2011-09-18 @ 14:18:51
URL: http://fotonbyjohanna.weblogg.se
Postat av: Kajsa

Har också 37 i skostorlek x)



Följa varann via bloglovin? :)

2011-09-18 @ 20:28:56
URL: http://kajssat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: