Onsdag & Torsdag ;)

Emma Johansson / 30 September, 2011 - 22:48 / Allmänt

I Onsdags gick jag till skolan, efter skolan gjorde jag läxa, åt och sen for jag till stallet, i stallet fixade jag till blå, red lektion, på lektionen red jag blå och de gick bra och jag hjälpte Julia när hon hade kvällsfodring <3, jag var vaken länge, jag var vaken vid 1! på Torsdag var de också skola, och jag for till Gällivare med mamma, vi sprang in på Dollar, ICA, Jysk och jag gick in till stallet och fixade i skåpet och på kvällen pluggade jag lite och såg Idol♥

jag har inte skrivit så mycke sammalagt om Onsdag & Torsdag men jag har berättat, <3 funderar på om svaren kommer komma i ett vanligt inlägg, nästa frågestund ska jag svara i en videoblogg, då ska jag vara ute och nu är de ju svart ute och jag ska inte gå ut på bron, jag hoppas ni inte blir arg över att dom kommer i ett vanligt inlägg, ni får ju svar iallafall ;)


/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: