I Love my life♥

Emma Johansson / 17 September, 2011 - 12:56 / Allmänt

Tja, har fixat mig lite, har vart på promenad med Elvis, har kollat facebook och har läst nellies blogg, idag ska jag gå en till prommenad med Elvis, jag ska vara med Linnea och jag ska älska mitt liv som de är♥ jag ska göra många roliga saker :)

* Jag ska praoa på Grans Naturbruksskola från Måndag till Fredag, jag kanske kommer sova där från Söndag till Fredag

* En person som jag vill träffa kanske ska komma dit och ge mig en sak

* Jag ska fara till Kiruna

* Jag ska tävla på Måndag

* Idol har börjat igen

I Love my life♥


/emma
Postat av: Anna

Hej! Super fin blogg :D

Jag har en nystartad blogg , kika gärna in och kommentera :D

2011-09-17 @ 15:23:26
URL: http://wintez.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: