Gästinlägg :)

Emma Johansson / 30 September, 2011 - 22:22 / Gästbloggare♥

Tjenare alla Emmas läsare:)

Det är Michelle ifrån http://ponnybrudarnaa.blogg.se

Fick frågan utav Emma om jag skulle vilja skriva lite på hennes härliga blogg.... Och såklart att jag ville det!! Kul grej :)

Jag heter då i alla fall Michelle Eriksson, Några kanske känner igen mig ifrån min och min kompis hästblogg!
Jag är en sån där äkta galen hästtjej. Har en egen ponny (c-ponny) vid namnet Elsanta!
Hon är ett brunt sto på 17 år.....

Vi två tävlar tillsammans hoppning, men nu även testat på dressyren!!
Vi har varit ett team sedan 4 år tillbaka, så vi har länge hållt ihop och kämpat tillsammans.

Vår blogg då... Ja vad ska man säga om den då?? Haha
Nej men jag och min kompis driver en stor blogg, hästblogg såklart!! Haha vad annars lixom.... Hihi
I vår blogg skriver vi mest om våra hästar, tävlingar,träningar och rid/tävlings klipp & så. Men största grejen med bloggen
är nog att vi bjuder 100% utav oss själva. Älskar att bjussa på skoj bilder och klipp och så....

Ja detta hade jag att säga:) Tack sötis Emma för att du ville ha med just mig på din blogg!!

Du har en grymt sööt & go blogg

Kram Michelle <3



/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: