Frågor & Svar ;)

Emma Johansson / 01 Oktober, 2011 - 00:11 / Allmänt

Från: Anonym
Frågan: Rakar du dig under armarna? :) - ja

Från: .
Frågorna:

Vem äru tsm med? - ingen
Hur många killar haru haft? - 0
Hur många djur haru? - 2
Har du nå pearcingar? - öronen
Vilken är din favoritkändis? - E.M.D., Johan Palm, Justin Bieber, Eric Saade, André Zuniga & Erik Grönwall
Vilken är din favorit färg? - Rosa
Vad hade du velat heta ist för emma? - Clara
Vad heteru i andra namn? - Susanne

Från: Anonym
Frågorna:

vill du ha sex? - KLART!!!!!!!
vem gillar du ? - jadu ;)
om du fick vara med i en film ,vilken skulle det vara då? - Alla stallkompisarna 
vem skulle du vela bli ihop med? - jaduu ;)

jag vill veta sanningen så var inte feg lilla flikka!!!

Från: Anonym
Frågorna:

har du ett par stringtrosor? - jag har bara stringtrosor, jag köper aldirg andra!!!
har du fått mens? - jag har de alltid!
-isf....binda eller tampong? -
har du någonsin ens pussat en kille förutom din pappa och hund..? - jag kommer inte ihåg
kramat en kille? förutom släkt.... - jag kommer inte ihåg!
har du bara två vänner?  - men nee
SVARA MED MENINGAR, OCH SANNA...INGE SKIT "det är personligt"!!!!!!!!!!

Från: yoyo
Frågorna:

1. Vem hejjar du på i idol? :) - André♥
2. Kan inte du göra en film om när du visar runt i ditt hus? filma gärna med din familj och dina djur. :) - haha nej
3. Trivs du på myranskolan? - ja
4. Skulle du vilja vara blond? - det spelar ingen roll
5. Vad tycker du om låten: DEV & the caracasnått-top of the world - jag vet inte, jag känner inte igen låten
5. gillar du te? - nej
6. ska du sova på övernattningen på stallet? det sägs att den kommer att vara läskig ;) - Klart
7. Gillar du billys pizzor? :) - ja
8. vill du ha barn när du bli stor? och typ gifta dig? :) - säkert vill jag de då
9. hade du velat ha en egen häst? vad skulle det vara för kategori? hopp, dressyrhäst? färg? ras? höjd? osv. :) - klart, c eller d de ska vara en hopp, en fux och jag vet inte riktigt hur hög den ska vara i manken men den ska vara så stot så jag kan rida den länge :)
10. gillar du nån person just nu? - ja

hoppas på svar, ps din blogg äger fett!!!!!!! :) MER UPPDATERING OCH VIDEOBLOGG! :D :D pusspuss

Taaack ;)

/emma
Postat av: Linnea

Hahaha bra svar emma :D

2011-10-01 @ 09:25:57
URL: http://linneaannajosefine.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: