20:52

Emma Johansson / 01 September, 2011 - 20:52 / Allmänt

Tja, jag har vart i Gällivare med mamma, pappa och Elvis, de var bara jag som åt grillmat, innan vi for till Sibylla var vi på Coop, en stund efter vi hade kommit så gick brandalarmet så alla var tvungen att gå ut därifrån. Efter 6 körde pappa mig och Elvis till där vars de var utställningsträning, de började 7 så vi for runt lite och vi stog ett tag vid tågstationen och efter de körde han mig dit vars de var utställningsträning :) han var jätte duktig♥ lite senare ska jag duscha, efter de ska jag fixa mig, när jag har gjort de ska jag fixa varm oboy med grädde och marshmallows, efter de ska jag se Robinson och efter de ska jag se True Talent :)


/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: