Tacokväll!

Emma Johansson / 18 Oktober, 2011 - 20:46 / Allmänt

Tjena, for och handlade med mamma & pappa tidigare idag och ikväll har jag vart på Tacokväll på BHK - malmen, när dom skulle säga vem som blev klubbmästare i Junior Handling var jag så nervös så att mitt hjärta klappade fort och jag kände de :) Liv och Tim blev årets klubbmästare i Junior Handling och om dom hade delat ut ett andra pris då hade jag fått de :) många bilder från tävlingen i Söndags kommer komma i ett videoklipp med en låt till istället och jag lovade en bildbomb med gamla bilder om inte de hade kommit ett gästinlägg från Ola så de kommer också komma ut fast de kommer i samma videoklipp som bilderna från tävlingen och i samma inlägg kommer jag berätta hur de har gått för mig :) de kommer komma ut om ett tag, håll koll om ni vill se de ;)


/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: