Jag hatar att stiga upp tidigt för att jag ska till skolan ;)

Emma Johansson / 15 Oktober, 2011 - 01:11 / Allmänt

har gjort de sista provet idag innan praon & höstlovet, ihelg ska jag göra massa saker som jag vill göra och imorgon får jag äntligen sova ut har inte fått göra de på dagar, jag vet inte vilken dag de va men då tänkte jag när jag låg i sängen att jag skulle stiga upp men jag visste att jag fick sova (trodde jag) eller så var de så att jag tänkte att pappa väckte mig, jag kommer inte ihåg men iallafall så när jag hade tänkt klart så kommer pappa och väcker mig, haha! asså jag hatar att stiga upp tidigt för att jag ska till skolan ;)


om ett tag ska jag lägga mig ner i sängen och tänka, vi hörs imorgon! hug♥

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: