I love my life♥

Emma Johansson / 21 Oktober, 2011 - 21:48 / Allmänt

Hej, skoldan var kort idag + att jag fick sovmorgon :) vi har fått våra omdömmen idag, har VG i matte och jag fick MVG på HK uppgiften (y) har sett Idol med mamma, pappa & Elvis och har röstat på min favorit. André, han är så gryyyyym♥ imorgon ska jag inte sova så jätte länge, ska fika sen ut med hunden på en liten morgonprommenad sen ska jag börja kolla vad jag ska ha med till Grans, far på Söndagmorgon och jag ska packa ner allt. När jag är klar med att packa ska jag städa mitt rum och vid 5 ska jag fara till stallet och ha Blå och klockan 7 börjar övernattningen♥ ska ladda min mobil och min kamera hela natten så jag har dom full laddade till på Söndag :) många bilder kommer att komma in på bloggen från Grans och Övernattningen♥ I love my life♥

♥♥♥

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: