Gästinlägg by Linnea

Emma Johansson / 03 Oktober, 2011 - 16:00 / Allmänt

Hej allihopa det är Linnea som skriveeeer. Just nu är Emma typ... nånstans. Säkert och tränar med lägergruppen eller nåt. Och jag sitter hemma och borde plugga. Egentligen tänkte jag bara säga åt Emma att vi borde ha filmkväll eller nåt i veckan (ni vet jag får ju abstinens när jag är borta från henne mer än en dag...). Jag kan baka så väljer du film! ;) Näe nu ska jag plugga istället. Hoppas du har kul vars du nu är och puss på er läsare hehe!

Jag kan dela med mig av en väldigt fin bild på mig och en av mina favoritramsor kan man säga.


Skitsnygg, I know.

"Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram: två apelsiner och en banan, vips har vi fått fram ett könsorgan!"

Tack och hej!
Postat av: Anonym

så coolt när du har ett blått och ett brunt öga!!

2011-10-05 @ 17:39:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: