Frågor & Svar :)

Emma Johansson / 16 Oktober, 2011 - 19:59 / Allmänt

Från: :)
Frågan: Emma: Vem tycker du är snyggast i din klass? - André
Hur många killar har du varit kär i? - 4

Från: :*
Frågorna: emma: vem vill du tappa din oskuld med? ;) - haha jaduu ;)
Linnea: är du oskuld? :) - http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Från: kerstin
Frågorna:
hejsan emma.. ska du ta blå? - på foder? :) kanske :)
du kommer aldrig klara att gå grans!!!!! - Klart jag kommer :)
du kommer aldrig få en häst!!! - jo :)
är du oskuld? - ja :)
har du hånglat med någon? - nej :)
har du pussat någong - nej :)
(båda frågorna måste vara pojkar!!)

linnea
äru oskuld? - se låten ovan
har du hånglat med en kille? - jajamen
ist vem? - världens bästa kille
pussat en kille? - om jag har hånglat så har jag antagligen också pussat ;)

Från: Stephenie B
Frågorna:
Hejjsan emma :)
Lite frågor nu då till er 2, kan börja till dejj emma;
* Vem är du kär i, svara serriöst! - det vet du :)
* Hatar du någon, vem? - nej :)
* Kommer du få en häst? - kanske, jag hoppas verkligen de :)
*Kan jag rida istället för dejj när du ska prao på grans? - nej :)

Till linnea ;
* Hur gammal är du? - 18
* Har du en pöjkvän? - typ (haha)
* Vilken skola går du på? - går sista året på Välkommaskolan :D
* Vilken skostolek har du på skor? - 37-38, det beror på vad det är för skor
* Vad är dina intressen ? - FIKA!, skratta, musik, vara med mina fina kompisar, kramas, baka, träna.. jag gillar det mesta :)
* Kan du göra en blogg.. om du inte har en ? - jag har faktiskt en: linneaannajosefine.devote.se. In och titta! :D

/ steffi :D


/emma & Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: