den här veckan kommer vara grym!

Emma Johansson / 22 November, 2011 - 12:45 / Allmänt

Tjena, idag har vi redovisning för vårat företag och jag har redovisat tidigare idag så jag har hål till klockan 2. Härligt och fick VG på min redovisning (y) har jobbat klart i matten också så jag behöver inte ta hem och jobba utan jag ska bara ta hem och göre ett häfte med musik frågor eftersom jag inte klarade provet om jag inte gör klart häftet under hålet, de vill jag för då kan jag fara till BHK malmen med Moa idag!

 

förlåt för att jag inte bloggade men iallafall igår städade jag mitt rum, pluggade, jag och mamma gick ut med hunden och på kvällen var jag med Linnea! den här veckan kommer vara super. Idag har jag nästan fullt upp, imorgon ska jag till stallet, torsdag ska jag till stallet, fredag idol, lördag snöyran söndag ingeeeeee plugg och stallet♥


/emma

Postat av: Anonym

Aaa ska snart åka upp till gällivare ,ska kolla om det fins nått stall eller ridklubb där som man kan besöka..

2011-11-22 @ 14:31:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: