André, I love you♥

Emma Johansson / 04 November, 2011 - 23:13 / Allmänt

Tjena! har sett Idol och är jätte glad att André gick vidare, jag och pappa kanske kommer få träffa honom nästa Fredag, är med och tävlar om 2 biljetter till Gävle :) jag hoppas verkligen jag vinner då far jag och pappa till Gävle på Idol♥


André, I love you♥

/emma

Postat av: Anonym

Hoppas du vinner så du och din pappa får åka till gävle.Håller tummarna :)

2011-11-04 @ 23:46:14
Postat av: Nadja

var med och tävla om ett shockemöhle - set .

Du vinner ett shockemöhleschabrak i valfri färg och modell samt ett par shockemöhle benlindor i valfri färg.



Allt du behöver göra är att anmäla dig på :

http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment



Reglerna är enkla och anmäler dig gör du där!



Passa även på att läsa om Brave Hearts kusin när du endå är på bloggen!

2011-11-05 @ 09:37:19
URL: http://topdressage.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: