Vi hade jätte roligt :)

Emma Johansson / 23 Maj, 2011 - 22:35 / Allmänt

Har gjort massa saker igår. Jag har vart i haparanda och finland med Linnea,Sussi & sussis jobbar kompis. Jag & Linnea har gått på gina tricot,h&m,lindex,kicks,ikea,djurmagazinet och mer affärer,vi har gått skit mycke :) vi fick ont i fötterna. Linnea hade inge pengar,ovanligt men hon fick med sig hem ett linne och jag köpte mig ett linne och en lampa,bilder kommer komma ut på dom sen :) Vi for efter 8 eller så for vi 08:30 och jag tror vi åkte mer än 3 timmar. Vi har också vart på ett fik och där köpte vi varsin macka och vi åt lunch på ikea och så har jag och linnea ätit varsin varmkorv på ikea och när vi åkte hem så hade vi nånting att dricka och sussis jobbar kompis gick in och handlade en påse med ostkrokar,vi fick äta de också. Vi har ätit skit mycke igår. Vi har haft en helt underbar dag,det var jätte roligt.



















Alla bilder skulle komma ut 21.45 men jag hann inte göra klart. Jag har mer bilder,dom kommer komma ut imorgon :)
Postat av: Linnea

Haahha ååååh vad ful jag är på 3e bilden :P

2011-05-24 @ 12:20:27
URL: http://avantchanel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: