Långt inlägg!

Emma Johansson / 11 Maj, 2011 - 20:38 / Allmänt

Hej! Jag är en tjej som älskar att hålla på med hästar & hundar,rida,Agility och blogga! Jag är en snäll tjej och väldigt glad,är glad för det mesta men när jag blir riktigt sur då blir jag jä*ligt sur! Det finns vissa som tror att dom är så coola och bäst när dom kommenterar dumma saker och är dum via deras data skärm men vet ni,ni är inte det! Ni är bara töntiga,jag har själv vart kaxig via min data skärm,jag ska inte säga att jag inte har gjort det för det har jag så jag skyller inte bara på vissa personer :) Jag tycker ni ska sluta upp med det på en gång,jag sitter inte och kommenterar dumma saker på andras bloggar varför ska jag göra det,jag kan säga att jag har skrivit en dum sak på ens blogg men det var för att jag blev så förbannad på henne för hon satt och kommentera en elak sak på min blogg! Vissa hatar mig,det accepterar jag,jag bestämmer inte vilka som ska älskar,gilla eller hata mig,det gör inte jag och ni bestämmer inte vem jag ska älska,gilla eller hata. Jag får älska,gilla och hata vilka jag vill,jag tror att det är så att vissa hatar en för att hon/hans kompis gör det,jag tror det. Jag är inte en sånn människa som hatar en bara för en av mina kompisar hatar hon/han,varför ska jag göra det? Det bästa är att inte bry sig i vad andra skriver,säger och tycker det är bäst för då slutar dom/den. Varför ska man hata vissa och varför ska man hålla på att vara dum med varandra? jag tycker inte det är snällt,jag kan tänka vissa saker om vissa människor men jag säger inte det,ibland kan jag bli så förbannad att jag inte vet vad jag ska göra och ibland har jag lust att skriva saker som inte är snälla om jag blir förbannad på nån men det gör jag inte och det är jag glad för,jag vet att det finns vissa som är riktigt snäll men när dom är med andra ska dom leka tuff och vara dum,snälla skärp er. Jag kan lova att ni får mycke mer kompisar om ni är snälla mot varandra! en sak till,varför snackar man skit om varandra,varför?? jag tycker att vi ska sluta med det,jag har snackat skit om vissa och vissa har snackat skit om andra,alla har gjort det nån gång,jag ska sluta med det,kan ni också göra det? Jag tycker inte man ska hålla på med sånt!

Jag tycker man ska vara vänner :)
Postat av: Linnea

Bra skrivet :D

2011-05-11 @ 20:44:56
URL: http://avantchanel.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej ! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg ! :D



Du vinner en FET länkning och ett eget inlägg på min blogg ! :)



Allt du behöver göra är att komentera inlägget: Veckans blogg med " jag är med" :)



Lucka till :)



Fin blogg förestenn :D



// skrh.blogg.se

2011-05-11 @ 21:18:56
URL: http://skrh.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: