Bildbomben kommer komma ut imorgon.

Emma Johansson / 31 Maj, 2011 - 20:25 / Allmänt

tjena alla! har vart hos Linnea och vi har haft kul,Linnea har inte skickat bilderna ännu så det blir en bildbomb imorgon jag har bilder på min mobil som jag skulle ha lakt in i bildbomben men jag ska göra det imorgon för då ska jag lägga in dom andra bilderna :)

Vad har ni gjort? jag har sluppit göra läxa,det har vart härligt. Mariann sa att jag skulle komma ihåg läxan till imorgon och den hade jag glömt bort men som tur är att jag har gjort nästan allt, det är 3 frågor kvar och dom behöver jag hjälp med,dom ska mariann hjälpa mig med. Det tar vi imorgon! Det blir en chill skoldag imorgon,jag ska lämna in läxan och göra lite på den och jag ska titta en film och sen får vi sluta. HÄRLIGT!

Postat av: Therese

Åh vilken söt hund och va roligt att du e med i veckans blogg;)<3

2011-05-31 @ 20:56:22
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: