MAMMA SKA KÖRA MIG TILL TIPPSTA KANSKE HALV 1

Emma Johansson / 13 Mars, 2011 - 11:31 / Allmänt

Hej! :) klockan är 11:27,mamma ska körsa mig till tippsta kanske halv 1,läs mer om det på min andra blogg
www.emmasjohansson.blogg.se/ellamontescornettorealclass
Jag kommer ha skit kul idag,det kommer komma skit fina bilder på min pixbox och på min hemsida idag

www.Elvisbilder.pixbox.se

www.123minsida.se/silvertass

Postat av: isabelle

men asså -.-

du frågade ju mej om jag kunde fixa din blogg, då sa jag nej,

sen kommenterar du min blogg att jag inte behöver göra en design till dej för att du tycker om den som den ser ut, då låter ju det som om att de är jag som har frågat dej om jag kan fixa din blogg?!

xD

2011-03-13 @ 12:18:50
URL: http://iiisabellep.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: