vi har snart sommarlov,härligt.

Emma Johansson / 01 Juni, 2011 - 12:52 / Allmänt

Hemma. Det är jävligt varmt ute man ska passa på att njuta av solen för regnet kommer säkert imorgon men jag hoppas inte de för då är vi lediga. Vi är ledig imorgon,fredag,lördag,söndag och måndag. Idag skulle vi titta film så jag tog med mig godis och en dricka men vi tittade inte film så jag har kvar godis men dom är i skolan för jag glömde dom där,jag ides inte gå tillbaka,jag kan ta dom på tisdag, snart ska jag gå en prommis med Elvis och sen ska jag sätta mig framför datan igen,vid 4 till stallet så jag måste äta innan de.

Sist jag tittade hur många grader det var så var de 13+ grader men det kändes som kanske 17 eller 20 :) Jag vet inte hur många grader det är nu men det är varmt iallafall. Jag har ju fixat i mitt skåp idag men jag ides inte ta med påsen för den var ganska tung och jag var tvungen att gå hem för att pappa var hos fammo så jag ska ta med den hem på tisdag, vi ska ju tvätta våra skåp på tisdag och eftersom jag inte behöver packa nånting så behöver jag bara tvätta mitt skåp och sen får jag gå och blåsa upp balonger till skolavslutningen.
Vet nån om dom som går på fri har skolavslutning på morgonen? om dom inte har de ska jag höra med Steffi om jag kan följa med henne på henne's skolavslutning :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: