Test,

Emma Johansson / 16 Juni, 2011 - 01:12 / Allmänt

Jag tittade in lite snabbt på isabelle's blogg och då hittade jag ett test..

1. Tre namn jag lyssnar till:

Emma, gumman, pigan....

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag har vågar mycke

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag har dåligt tålamod

4. Detta är jag rädd för:

Insekter

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

en egen häst, bra väder, en dator

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Klättra högt upp, att åka båt utan bli åk sjuk, vara utan en dator.

7. Detta tycker jag om att göra:

Rida, hålla på med hästar, agility, lyssna musik, sitta vid datan

8. Detta vill jag göra just nu:

sitta vid datan

9. Bästa känslan:

att vara på en prisutdelning och veta att man har blivit placerad och att man ska få en rosett

10. Värsta känslan:

Att vakna på morgonen och veta att man ska till skolan

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:



12. Är jag kär just nu?

Ja

13. Jag vill gifta mig:

Inte ännu

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:



15. Min käraste ägodel:

min familj, kamera, mobil, dator

16. Något jag vill ha i present:

en egen häst

17. Detta har jag på mig just nu:

leggins, ett linne, en kofta, sockar & underkläder

18. Favoritkläder:

stallkläder, munktröjja och leggins

19. Favorit djur:

häst, hund & fågel

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:



21. Favoritlåt just nu:

hearts in the air - eric saade

22. Roligaste ämne i skolan:

idrott

23. Tråkigaste ämne i skolan:

no & matte

24. En bok jag gillar:

jag vet inte

25. En film jag älskar:

Barbacka

26. Favorit tv-program?

ponnyakuten, idol, solsidan, talang och hannah montana

27. Favoritdoft:

hääääääästar

28. Detta äter jag gärna:

jag vet inte

29. Dricker helst:

juice & läsk

30. Favoritgodis:

jag har ingen speciell

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Trollhätta, Skåne, USA & Turkiet...

32. Färg på mina ögon:

grön

33. Min längd:

jag vet inte

34. Jag tror på:



35. Jag spelar:

jag rider och jag håller på med agility

36. Person jag beundrar:

massa

37. Så här bor jag:

i ett hus i koskullskulle

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

jag vet inte

39. Det här tänder mig:



40. Det här gör mig avtänd:



41. Favoritfärg:

rosa, svart och vit

42. Favoritcitat:



43. En hemlighet jag vet:

det ska jag inte skriva

44. Bästa present jag fått:

en idolbiljett och en mobil

45. Senast köpta skiva:

Sara varga's skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mina fötter, haha :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

två av mina fingrar

48. Udda förmåga/egenskap:


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en häst eller en hund

50. Vad lyssnar du på just nu?

vad menar ni?

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

jag har vart i stallet och jag har tränat Elvis

52. Var är dina föräldrar födda?

jag vet inte, haha ;) jag har inte tänkt på de

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

gimp tror jag

4. Vilken är din favoritrestaurang?

thai och frasses

55. När badade du i en pool senast?

förra sommaren

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Jo

57. Hur många barn vill du ha?

2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?



59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

nej

60. Vad har du för TV-kanaler?

disney channel och massa mer

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nej

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Turkiet

66. Har du en egen trädgård?

nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Mulle

68. Kan du alla orden i nationalsången?


69. Badkar eller duschkabin?

båda

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

jag vet inte

71. Favoritpizza?

rocky


72. Chips eller popcorn?

Båda

73. Vilken färg på läppstift använder du?

ingen

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mamma, Emil & Linnea. pappa kunde inte följa för han jobbade

78. Favoritchoklad?

jag vet inte

79. När röstade du senast?

igår :)

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

jag äter inte tomat

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

nej

82. Är du bra på matlagning?

nej

83. Klarar du att tanka själv?

jag vet inte

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?

nej

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej

87. Vad var det senaste du handlade?

jag vet inte

88. Har du kräkts offentligt:



89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

båda

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

ja

91. Har du ringt något betalnummer:



92. Kan man vara vän med sitt ex:

ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

moffa

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

nej

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:



96. Vad har du i din väska:

Ingenting, jag använder inte väska

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:



98. Vad är du tacksam för idag:



99. Var hittade du den här listan:

hos isabelle

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: