Svaren :)

Emma Johansson / 03 Juni, 2011 - 23:00 / Allmänt

Postat av: Ebba
gud va fin design du har! :D
vem har gjort den? :) <3

Svaret: Tack, jag tycker tycket jätte mycke om den :) Hon heter Anna Form!
Postat av: Ebba
fin blogg ferestren!

Svaret: Samma svar som ovan!
Postat av: steffy
Aha.. är dte är man ska komentera angående tävlingen? aja men iaf så tycker jag att din blogg är bra snygg design och jävligt intressant ^^D
Sen så är du världens bästa kompis och hästtokig.. hmm snäll såklart, söt (: (L) DJURVÄN (L)
Elvisflikka :D <3
hmmm.. smart :o rolig!! :D
det var nog allt:D

Svaret: Tack, jag tycket mycke om den :) jag tycker de är kul när du att min blogg är intressant. Tack gummis, jag vet och det kommer jag vara resten av mitt liv :D du är också snäll,söt och en djurvän :) jag är Elvisflicka, tycker du jag är smart haha. Du är också rolig.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: