Linnea ha de så kul på jobbet imorgon, haha ;)

Emma Johansson / 15 Juni, 2011 - 23:51 / Allmänt

tjenare! har kommit hem från Linnea för ett tag sen och nyss har jag läst bloggar och för en liten stund sen har jag skrivit med S på facebook :)

jag är inte de minsta avis på Linnea, hon ska stiga upp 05:30 imorgon för att hon ska åka med en buss som går 06:20 (jag tror den gick då) och sen ska hon jobba til 13:30, haha men de är sista dan imorgon och sen är hon ledig :) Linnea ha de så kul på jobbet imorgon, haha ;)


en ganska gammal bild på mig & Linnea...

/emma
Postat av: Linnea

Hahah jag hade väldigt kul på jobbet ;) Det var mindre kul att kliva upp halv 6 :P

2011-06-16 @ 15:29:00
URL: http://avantchanel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: