Jag älskar dig nu och föralltid♥

Emma Johansson / 06 Juni, 2011 - 15:26 / Allmänt

Elvis är så himla vacken,snäll & omtänksam han betyder så otroligt mycke för mig det får aldrig hända han nånting, jag är så himla rädd om min lilla prins. jag fick dig när du var kanske 8 veckor eller 9 veckor och nu är du 1 år tiden går jätte fort och du har blivit stor. När vi var och tittade på dom små valparna så hoppade Elvis upp i min famn och nu är han min hund, om de skulle hända dig nånting så vet jag inte vad jag skulle göra, Elvis är en hund som verkligen tänker på sin familj och vi är en familj som värkligen tänker på våran hund. Han kommer leva med oss resten av hans liv och vi kommer ta hand om han på ett bra sätt, han ska må bra och han ska veta att han är trygg hos oss, jag älskar dig nu och föralltid♥

min prins♥

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: