han är värld att vinna!

Emma Johansson / 09 Juni, 2011 - 11:50 / Allmänt

de är så underbart ute sist jag tittade hur varmt de var så var de 26 imorgon har dom lovat 25 asså guuuuuud vad skönt. Tummen upp! imorgon är de ju skolavslutning satan vad härligt och sen slipper jag skolan i 10 veckor (y) vi ska ju fara och fika imorgon också jag tror vi ska fika på de nya fiket (jag vet inte vad den heter) och sen ska vi fara hem och ta de lungt. Imorgon är de talang de är jätte spännande och se Simon, de är han som höll på med kuben :) han ska vinna talang, ska rösta på han han är värd att vinna!

Lånat den från han :)

/emma
Postat av: Michelle

Jätte fin blogg:D

2011-06-09 @ 13:57:57
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: