grillfest!

Emma Johansson / 18 Juni, 2011 - 23:36 / Allmänt

har vart på en grillfest på stallet sen körde vi hem steffi och sen for vi hem, på grillfesten har vi: hoppat säck, spelat kubb, grillatpratat spökhistorier och haft prisutdelning :)

imorgon blir de att stiga upp 06:20 för jag ska jobba på utställningen och på måndag ska jag stiga upp 05:30 för jag ska fara till stallet halv 7 för jag ska följa med Julia, henne's pappa & Blå till Boden :) jag hoppas att Blå kommer bli frisk snart!

Idag när vi hade spökhistorier, asså snacka om att de vart läskigt vi hade svart i rummet och vi var flera där inne men jag var ändå lite rädd, vissa kanske tror att de inte är läskigt men de blir alltid läskigt när man har svart i ett rum och när man pratar spöisar! asså de har spökat i omklädningsrummet och en gång när jag var där så hörde jag att dörren öppnades och sen stängdes den men ingen kom in och jag tänkte inte på att de kanske spökade, dom har ju berättat spökhistorier och då kom jag på att jag hade varit med om de som jag har skrivit i i texten!

när de var sgt så var de 3 nattvakter och det var ingen annan där och så såg dom nått svart som for förbi och sen hörde dom en röst som sa "felicia" och jag tror de var nästa dag som alla hennes grejjer var utspritt på golvet, asså vad läskigt, de var ju bara 3 stycken där och hästarna och katten så ingen av dom sa felicia! Har ni vart med om nånting läskigt?, skriv de isåfall. De hade vart kul att veta :D


/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: