Lev livet och njut för ni lever en gång!

Emma Johansson / 02 Juni, 2011 - 23:04 / Allmänt

Tja, jag älskar livet det är så himla kul. jag vet vilka som har tagit sitt liv för att dom inte mådde bra men vet ni vad? det var onödigt för allt löser sig jag tycker inte att man ska göra så, det var en tjej som vart 14 år hon hade många år kvar att leva om hon hade levt nu. Om dom inte mår bra så ska dom inte göra andra ledsen och besviken och om dom mår dåligt ska dom prata med nån med nån men dom valde ett onödigt sätt. Varför gjorde dom de?? mamma har sakt till mig att allt går att lösa och det är sant. ALLT GÅR ATT LÖSA fast vissa kanske tror att det inte går att lösa. Jag tycker att man inte ska välja det sättet, dom kanske tyckte att de är det enklaste sättet för dom att må bra, att man inte lever längre då behöver man ju vara med om de man mår dåligt av utan då lever man ju inte längre men om man forsätter kämpa igenom de så kommer man må bra igen och man kan forsätta leva livet! jag kommer aldrig göra de för de är bara onödigt. Om ni kommer må dåligt nångång så välja inte de sätter utan jag tycker ni ska kämpa igenom de och sen forsätta leva livet somvanligt när ni mår bra :)
 
Jag ska kämpa igenom det jag kommer tycka är jobbigt om det kommer hända! gör inte som vissa, lev livet och njut för ni lever en gång!

Gör detta :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: