Tjena...

Emma Johansson / 19 Juli, 2011 - 19:04 / Allmänt

de här ska jag göra ikväll. Ska vara med Linnea, jag ska duscha, fixa mig, fixa lite i mitt rum, kolla i min nya tidning lite och slå på en film. Först ska Linnea komma till mig och sen ska jag komma till henne, jag ska be Emil hämta mig med moppen. Imorgon ska jag och Linnea fara till Gällivare och köpa fika och vi ska gå till en fontän och fika och så ska vi fota. Bilder och filmer kommer!

En bild från i vintras :)

/emma
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

Om du vill öka din chans så gilla inlägget på bloglovin och gilla min fanpage på facebook:

http://facebook.com/mohammedipage

Lycka till! Ha en bra dag!



vad tycker du om Nicole Scherzinger och hennes låtar?

Kommentera i min blogg vad du tycker och ha en bra dag ! Tack!

2011-07-19 @ 19:42:24
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: