tja.....

Emma Johansson / 04 Juli, 2011 - 15:57 / Allmänt

har kommit hem från malmen för ett tag sen. Har tränat lite agility med Elvis och lite lydnad. Han lyssnade inte till 100% men de är bara att träna! imorgon kanske jag ska fara till lansjärv med Julia, isåfall kommer jag hem på torsdag, om de inte går ska jag fara till malmen till 17.30 och träna rallylydnad med Elvis. Om de är så att jag ska fara till lansjärv med Julia då kommer jag att mobilblogga för jag kommer nog inte ha en data som jag kan sitta vid, nu ska jag cykla till Linnea och där ska jag vara tills hon ska åka med bussen till malmberget så ni får ha de så bra och så hörs vi när jag kommer hem, då kommer jag svara på frågorna och sen ska jag lägga ut den på datan, sen ska jag lägga in den på youtube och sen kommer den ut på min blogg.. jag hoppas ni inte är sur på mig för att jag inte har lakt upp den. Förlåt,

En bild på en kille som är jävligt het!♥
Eric Saade :D

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: