Godmorgon

Emma Johansson / 15 Juli, 2011 - 10:44 / Allmänt

Godmorgon, snart ska jag börja fixa mig sen ska jag fixa i mitt rum, nästan direkt efter jag har fikat ska jag fixa hans grejjer och sen ska vi fara och hämta Steffi och Madicken och efter de ska vi fara till BHK-malmen, idag ska vi träna Agility, Lydnad och Steffi ska stoppa Madicken i en bur för hon är inte så van vid de och man ska ha en bur om man ska gå på ett läger :) Jag har kommit in på lägret, det ska bli jätte roligt. Jag längtar jätte mycke, jag vill ha de ska bli 29/7 nu :)


/emma
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan ;)

Kolla gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den? ;)

puss

2011-07-16 @ 14:01:24
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: