Frågor & Svar

Emma Johansson / 21 Juli, 2011 - 01:18 / Allmänt

Från: Lina
Frågorna: 1. varför svarade du inte på frågan om emil i förra frågestunden? :(
                2. varför umgås du nästan aldrig med någon i din ålder?
ps. ett tips till nästa gång du ska svara på frågorna i ett videoinlägg! fundera ut svaren innan du börjar filma :)
Svaren:    1. var det den här frågan? "kan du berätta lite om din bror, emil?" isåfall. Jag har svarat på den :)
                2. Jag brukar mest umgås med Linnea & Steffi :)
Från: Maria
Frågorna: 1. Ska ni bara vara hemma under sommaren eller ska ni resa någonstans?
                2. Är du och emil tvillingar?
                3. Vad brukar du göra en lördag?
KRAM :)
Svaren:    1. Jag kanske ska till Gröna Lund med Linnea & Steffi, de ska jag göra om jag vinner en tävling. Jag vet inte om mamma och dom ska stanna hemma om jag vinner :)
                2. Ja :)
                3. Det är olika :)
Från: Moa
Frågorna: 1-Är det din egna systemkamera eller delar du den med familjen?
                2-Har du tagit konfirmationen? Varför/Varför inte?
                3-Har du gått i några sporter? Vilka isåfall?
Svaren:    1. Den är min egna :)
                2. Nej. Det kanske var att jag inte vela
                3. jag går i en sport :) Ridning :)
Från: Anonym
Frågan: Det känns hemskt att fråga men hur gick din syrras kille bort? :(
Svaret: Det ska jag inte skriva ut här :)



/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: