Fortsätt att kämpa, allt löser sig!♥

Emma Johansson / 16 Juli, 2011 - 00:58 / Allmänt

Du är en kämpte Sara, du har vart med om 2 otroligt jobbiga saker. Först så var du tvungen att ta bort din hund och för inte så länge sen har din kille gått bort! jag vet att du har de jobbigt Sara, du är en kämpe gummis så du kommer klara de här, jag vet de. Om du behöver prata med någon, då ska du ringa mig med mig kan du berätta allt åt och jag finns alltid för dig, du är en sån rolig, posetiv, och omtänksam person så jag hoppas att du inte kommer välja det beslutet som 2 personer valde. Jag hoppas att du kommer kämpa, om du gör de så kommer du klara de här. Det är så många som älskar dig och du behöver inte känna att du inte har nån att prata med, de har du. Du har mig, Emil, Pappa mamma och många mer.

Finns!♥

Du betyder mycke för mig pigan :*

Tänk på de roliga du har gjort och tänk inte bara på de tråkiga som har hänt!
Det är svårt att sluta tänka på de men man kan alltid försöka, gör de! de kommer kännas mycke bättre.



Du är världens bästa syster Sara! Du fixar de här.
Fortsätt att kämpa, allt löser sig!♥

/emma
Postat av: Linnea

Åh vilket fint inlägg :)

2011-07-16 @ 12:42:07
URL: http://linneaannajosefine.devote.se
Postat av: sara

tack syster mkt fina ord.var dock min pojkvän jag förlorade. men uppskattar verkligen ert stöd å jag älskar er alla. ska komma förbi nån dag.kram

2011-07-21 @ 14:13:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: