13:05

Emma Johansson / 14 Juli, 2011 - 13:05 / Allmänt

hej, jag & pappa har vart hos vetirenären och allt gick super bra :) ikväll ska jag gå på en utställningsträning, steffi ska kanske följa. Kameran ska jag ta med, bilder kommer ikväll :) jag skulle lägga in en videoblogg igår men den gick inte att lägga in på youtube det är därför den inte kom upp igår. Snart ska jag gå mot kilen med Elvis och Steffi ska gå mot kullen, vi ska möta varandra och sen ska ska vi gå till kaptensgården, där ska Elvis & Madicken vara lös. Kameran ska med dit, det kommer bilder :) ikväll kommer det komma massa bilder så jag hoppas att ni kommer titta :)

i love you bebis♥

/emma
Postat av: bella

Följa varandra via bloglovin? :) Jag lägger till dig så fort du har lagt till mig! :)

2011-07-15 @ 02:45:21
URL: http://bellzors.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: